Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Z deníku pětatřicítky

...V noci se mi zdálo, že jsem čekala dítě s Babišem a jeli jsme spolu na víkend na Orlí hnízdo. Docela úlet, ani mě vlastně nenapadá,...

 

24.12

Ale tak jo, Štědrý den byl fajn. Nijak extra tento den neprožíváme a žádné původní zvyky už téměř neděláme. Jíme řízek a salát a dáváme si dárky. Klasika stejná jako v mnoha jiných rodinách. Můj 35. Štědrý den byl poklidný a slavnostní, ale s takovou divnou depresivní pachutí. Nemít tu čtyřletou holčičku, které jsem chtěla vykouzlit krásné Vánoce, totálně to celé sabotuju.

V noci se mi zdálo, že jsem čekala dítě s Babišem a jeli jsme spolu na víkend na Orlí hnízdo. Docela úlet, ani mě vlastně nenapadá, co by tento sen mohl symbolizovat. EET se mého podnikání zatím netýká, aby mě děsil i ve spánku. Obvykle si sny ani nepamatuju, to jen ten dnešní mi překvapivě utkvěl. Zajímavý.

Možná to bylo tím, že jsem nespala sama, ale spal se mnou v posteli narušitel. Tím narušitelem byl pes!

Ti, kdo mě znají, teď asi spadli ze židle, ale nekecám. Vážně jsem si pustila do svého sterilního bytu živé zvíře, a dokonce bylo i v mé posteli. Náš nový přírůstek do rodiny - fenka Dinka si mě zkrátka vybrala jako vůdce smečky a totálně se na mě upnula. Všichni se tomu sice smějí, ale mě už smích celkem přechází. Od včerejší společné procházky po místním lese se stala klíštětem, které se na mě přisálo a ne a ne se pustit. Kopíruje od rána do večera každý můj krok. Ať se hnu, kam hnu, je zhruba půl metru za mnou. Jakmile se jí v tom zamezí, třeba že by se někde zavřelo, tak u těch dveří oddaně stojí a čeká na mě. Je to sice úžasně krásný a dojemný, ale kapku neúnosný. Nevím, jak to půjde dál. Doufám, že se jí podaří nějak přeprogramovat na svého původně zamýšleného páníčka, tohle přece není normální. Nebo je? Já nevím.

Teď už je jedna po půlnoci, já tu sedím sama u tv, piju víno a říkám si, jakou mám smůlu na chlapy.

Lukáš, ten z té Prahy, jak si píšeme díky seznamovací aplikaci Tinder, a je to muž, co se mi po dlouhé době opravdu líbil, mi pošle fotku, jak sedí u stolu se svým synem včetně celé rodiny své přítelkyně/manželky a tváří se u toho jako měsíček na hnoji. Takže mi je ve vteřině jasný, že tady někdo kecá. Internet je plný ženáčů, co zahání nudu anonymním flirtováním, to je ta lepší varianta. Potom je tu skupina druhá, a to jsou ti, co to mají koule dotáhnout i do konce. Takže tu nic netušící unavenou ženušku domácí, co celodenně pečuje o malé dítě, klidně podvádí. Obojí je hnus a trestala bych to doživotím. Pardon, to ze mě mluví trošku to víno. Normálně jsem celkem lidumil. Ale takoví muži mě štvou.

Jednou se mi dokonce stalo, že mě zval na rande týpek, co měl ženu v porodnici. Netušila jsem to, a poté co jsem to zjistila, jsem ho hnala svinským krokem. Čekal rok, než dostal odvahu se mi omluvit, jak se mě bál. Uznávám, nechala jsem se trochu unést. Snad nikdy jsem na nikoho tak nezvýšila hlas, ale to se není čemu divit. Tnul do živýho chlapec. Vím, jaké to je být v porodnici, zatímco otec dítěte slídí kolem jiné sukně.

To i ten polygamista miliardář Janeček má v předmanželské smlouvě se svojí ženou, že v období jejího těhotenství a šestinedělí ji bude věrný. Jak šlechetné, chtělo by se ironicky poznamenat, ale já to oceňuju. Alespoň je upřímný. Každej druhej ženáč zahejbá tajně a přitom se prsí rozjásanými rodinnými fotkami na sociálních sítích. Janeček je podle mě frajer. Nechtěla bych ho doma, ale frajer to je.

 

26.12

Domča je až do zítra u babičky a dědy a já mám pro změnu zase příliš nějak volného času. Probrala jsem staré fotky z cest. Teď koukám na letenky a říkám si, že bych někam vyrazila. Jen tak si s tou myšlenkou pohrávám. V lednu je třeba zpáteční letenka do Londýna jen za sedmnáct set. To je tak lákavé, že by? Nebo si za ty peníze od Ježíška koupím nové lyžáky a vyrazím spíš do Alp? Nevím, zkrátka mám chuť utéct.

Na výtvarném semináři na gymplu nás profesorka učila poodstoupit si čas od času od svého obrazu na stojanu zhruba dva až tři metry. Ta vzdálenost prý pomůže uvědomit si, co tomu chybí, zkrátka co je špatně. Často si na to vzpomenu, když něco tvořím a nejčastěji si na to vzpomenu, když jsem v zahraničí.

Jak si totiž chcete poodstoupit od svého vlastního života? Jedině cestováním. Čím jsem starší, tím častější mám potřebu odjíždět, abych se přesvědčila, co tomu mému životu chybí, nebo co je špatně.

Mám totiž pocit, že toho je špatně moc. Seznam novoročních předsevzetí budu muset napsat na toaleťák, aby se mi to někam vešlo.

S Lukášem jsme si včera vyměnili pár zpráv a trošku si to vysvětlili. Stejně mám ale pocit, že mi na něm něco nesedí.

Pamatuju, jak jsem takhle jednou vyprávěla svému letitému kamarádovi o nějakém novém objevu, že z toho seznamování nemám dobrý pocit, jen ještě nevím proč. On mi na to tehdy řekl: „Pokud z toho máš blbej pocit, tak to tak bude.“ Takže si to říkám i teď. Pokud z toho mám blbej pocit, tak to tak asi bude.

A proto teď končím a jdu se trošku namalovat, neboť za hodinu mě čeká káva s Mirkem. Vůbec ho neznám, nikdy jsem ho neviděla, jen jsme si napsali pár neutrálním vzkazů. Máme nějaké společné známé, takže si říkám, že obchodník s bílým masem nebo drogový dealer to pravděpodobně nebude. Musím prostě vypadnout nebo se tu z toho ticha a přitroublých pohádek zblázním.

Autor: Klára Bártová | pondělí 26.12.2016 15:43 | karma článku: 15,45 | přečteno: 998x
  • Další články autora

Klára Bártová

Danajský dar neboli Extreme Makeover

Jsem asi úplně v háji, nebo co. Právě jsem se rozbrečela u po stopadesáté reprízovaného pořadu Vítejte doma, v originále Extreme Makeover: Home Edition. Ano, brečela jsem dojetím. Sakra! Nejvyšší čas se nad sebou zamyslet.

4.7.2018 v 12:41 | Karma: 12,80 | Přečteno: 1675x | Diskuse| Ostatní

Klára Bártová

Ester (39): Dnes nechápu, jak jsem to mohla přežít!

Velmi silný a inspirativní příběh, který stojí za přečtení. Žena, která si prošla peklem závislostí a vše ustála. Byla doba, kdy ji zbýval měsíc života a ona to dokázala zvrátit. Nyní se rozhodla promluvit.

22.8.2017 v 12:31 | Karma: 18,27 | Přečteno: 1817x | Diskuse| Ona

Klára Bártová

Z deníku šestatřicítky

Prý bych se tentokrát mohla přidat a hrát jim civilistku, kterou unesou teroristi. „Proč mi to připomíná nějaký péčko?“, odepsala jsem s pěknou řádkou smajlíků.„No jestli chceš, tak ti znásilnění v táboře ozbrojenců rád dopřeju...

5.6.2017 v 16:38 | Karma: 15,85 | Přečteno: 1523x | Diskuse| Ona

Klára Bártová

Z deníku šestatřicítky

Coco Chanel řekla: „Žena, která je připravená si nechat ostříhat vlasy, je připravena změnit celý svět.“ Tak já svět asi moc nevytrhnu, protože celá má plánovaná změna účesu se smrskla pouze do zkrácených konečků...

2.6.2017 v 15:01 | Karma: 15,41 | Přečteno: 906x | Diskuse| Ona

Klára Bártová

Z deníku šestatřicítky

Poslal mi fotky na email, jak se to dělalo dřív, a jako fakt dobrý. I na ty moje reagoval pozitivně. Akorát mi během sedmi sms asi čtyřikrát zdůraznil, že zatím skutečně nehledá žádný vztah, ale pouze něco jako kamarádku.

30.5.2017 v 18:33 | Karma: 16,04 | Přečteno: 1249x | Diskuse| Ona
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Biskupové se distancovali od Zemanovy akce v Arcibiskupském paláci

24. dubna 2024  19:05

Pražský arcibiskup Jan Graubner se distancoval od akce, při které byla minulý týden v...

VIDEO: Polská romantika na palubě letadla. Pilot požádal letušku o ruku

24. dubna 2024  18:17

O pořádnou dávku romantiky se postaral polský pilot, který požádal o ruku svou přítelkyni letušku...

Desítky miliard dolarů pro Ukrajinu a zákaz TikToku. Biden to podepsal

24. dubna 2024  17:16,  aktualizováno  17:46

Aktualizujeme Ve středu podepsal americký prezident Joe Biden po několikaměsíčním schvalování v Kongresu zákon...

Policie zadržela mladíka, který v tachovské škole vyhrožoval blízkým spolužačky

23. dubna 2024  15:03,  aktualizováno  24.4 17:22

Policisté v úterý zadrželi ve škole v Tachově mladíka, který nožem vyhrožoval zabitím. Při...

Jak na rychlou a jednoduchou večeři s rýží?
Jak na rychlou a jednoduchou večeři s rýží?

Díky své všestrannosti se rýže LAGRIS už dlouho stávají nedílnou součástí mnoha pokrmů z celého světa. Bez ohledu na to, zda se používají k...

  • Počet článků 106
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1830x
Jsem máma malé holčičky. Občas mám co říct a hodně často chci něco říct. Nemám problém být otevřená. Je to má forma terapie...víc sem nevmáčknu, takže:

Ing. Klara Bartova, MBA

www.facebook.com/Mandarinky
www.zenazenam.cz
www.facebook.com/Rok.Patrika

www.facebook.com/kouc.klarabartova

 

Seznam rubrik