Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

17. 7. 2010 9:21
Uživatel požádal o vymazání
0 0
možnosti

wiki5.5

17. 7. 2010 5:07
to je tak

roztomile videt pulce cerstve na svete, ktery predpoklada, ze cely svet zacal teprve s jeho prichodem... takze abyste byla v obraze, fat free a zeleninovy blazinec zacal v 80. letech minuleho stoleti. Od te doby z nej uz zase moc nezbylo. To co vidite dnes je jen slaby odvar.

0 0
možnosti

Barry Goldwater

17. 7. 2010 0:36
Děkuji za umožnění podívat

se na NY vašima očima. Moc se mi to líbilo.

0 0
možnosti

Wendolene+

16. 7. 2010 21:47
A, dojmy slecny turistky..

Anglictina v NYC vam pripada nesrozumitelna? Tak si zajedte nekdy jizneji do USA  nebo vubec nekam jinam, asi byste byla uplne ztracena, soude dle tohoto...Zdravici ve dverich jsou normalni a ne, nepotrebuji lobomotii, ma je spousta obchodu a pro spoustu lidi je to zdroj obzivy. Domorodci v NY recykluji, jedi a ziji vselijak. Jenze to by slecna musela jet dal nez z letiste na Manhattan a trosku se rozhlednout...

.Vezte, cim bohatsi ctvrt, tim mene fast food. Jinak zdrave se nezije, a nikde neni napsano salt free, spis sodium free, nebo spis x % less sodium...Celkove takove povrchni dojmy vydavajici se za pravdivy obraz NYC...

Ale ostatne co chtit od slecny, ktera zboznuje Sex and the City?

0 0
možnosti

klarabartova

16. 7. 2010 22:03
Re: A, dojmy slecny turistky..

To byste se divil/a, co se ode mě tak obvykle chce. Ale je to dost povrchní, tak si to raději nechám pro sebe :-).

0 0
možnosti

shrink

16. 7. 2010 21:08
Fajn čtení, díky moc,

mám ráda New York a Vy jste ho nasvítila zase z jiného úhlu :)

0 0
možnosti

stanislavaboudova.blog.idnes.cz

16. 7. 2010 19:51
Jsem ráda...

...že se Vám tam nakonec líbilo... Chvíli to vypadalo, že budete jen kritizovat... Tak jsem si tak říkala, proč tam ta ženská vůbec jezdila???

Pěkný den ;-DR^

0 0
možnosti
  • Počet článků 106
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1830x
Jsem máma malé holčičky. Občas mám co říct a hodně často chci něco říct. Nemám problém být otevřená. Je to má forma terapie...víc sem nevmáčknu, takže:

Ing. Klara Bartova, MBA

www.facebook.com/Mandarinky
www.zenazenam.cz
www.facebook.com/Rok.Patrika

www.facebook.com/kouc.klarabartova

 

Seznam rubrik