Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MZ

No já nevím, i s rodinou se dá dělat spousta věcí, určitě lepších než čučet doma na televizi - navíc, když v ní nic pořádného nedávají...všechno to cestování, sport, kultura, které vy tady odsuzujete, se dají dělat i ve více lidech než jen v jednom.

A pokud to někoho baví, proč ne...radši než hnít doma.

0 0
možnosti
MS

Nebýt nostalgické věty "Dřív měl každý svoji Škodu 100, bleděmodrou nebo červenou a seděl doma u černobílé televize...", tak bych s vámi i souhlasil. Takto to ale příliš připomíná ono typicky české "smrádek, ale teploučko". :-P

1 0
možnosti
Foto

Vidím to podobně. R^

Pro většinu lidí by se můj život zdál prázdný. Nehoním se za penězi, pracuji, když práce přijde za mnou. Žiji v maringotce uprostřed hor. Bez televize, bez připojení k internetu s mizerným nebo žádným mobilním signálem. Když mám chuť jdu někam do lesa, nebo na louku mezi ovce, nebo si pustím dobrý film na počítači či něco z bohatého archívu rozhlasu, nebo přečtu knihu. Unikají mi aktuální zprávy o dění v politice, netrápí mně ruch a shon. Neřeším kdy a jakou budu mít dovolenou. Mám ji téměř celý rok. Když se mně životní mrzouti a nadávači ptají jak se mi vede, odpovídám "jak si zasloužím".

0 0
možnosti
AK

To zní trochu neuvěřitelně:

Odkud sem tedy píšete?

0 0
možnosti
  • Počet článků 106
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1830x
Jsem máma malé holčičky. Občas mám co říct a hodně často chci něco říct. Nemám problém být otevřená. Je to má forma terapie...víc sem nevmáčknu, takže:

Ing. Klara Bartova, MBA

www.facebook.com/Mandarinky
www.zenazenam.cz
www.facebook.com/Rok.Patrika

www.facebook.com/kouc.klarabartova

 

Seznam rubrik