Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Kapitalismus je zlo tak, jak říkal Papež, rodí chudobu a bídu a v tom má pravdu. I na té bídě a chudobě se živí spousta lidí, protože se musí taky živit, ať v nadacích, nebo církvích a pod. I někteří soudruzi se dnes oddávají víře v Boha. Rovněž někteří soucitní politici, jako Kalousek, Nečas a Benda věnují církvím miliardy, ale samozřejmě ne, ze svého.

Ve skutečnosti je kapitalismus sprostá a bezohledná rvačka o peníze, tedy o slušný život a taky žebrárna pro ty, co ty peníze nesehnali. Dlužníkem a tedy žebrákem, je dnes dokonce i zadlužený stát.

Přesto si nahoře stát rozdává 100 000-cové platy a tak holt musí nadace jít žebrat tam, kde se rozdávají peníze za nic. KarmaR^!!

0 0
možnosti

Nedávám nikomu nic. Jen občas na pejsky se nechám zlomit.:-):-) Od doby kdy jsem jqako řadový pracovník pracovala v jedné občanské společnost a viděla jak šéfík si žije jak prase v žitě, takovým nedám nic:-/.

2 0
možnosti

R^Máte recht. Od toho je zdravotní a sociální "pojištění".

0 0
možnosti

JSTE Z MORAVY ???   jeden vejtasa syn emigrantů byl skvělý námořní pilot za WWII

0 0
možnosti

Obávám se, že skutečně k těm potřebným se většina z vybraných částek vůbec nedostane.Chodím už několik týdnů pravidelně na odběr krve do nemocnice a stále tam před bránou stojí a žadoní o příspěvek prý na poškozené děti stejný muž,Tak mne zajímalo , co jiného tento pán dělá, když jen stojí u brány a žebrá.Na moji otázku, zda tuto činnost vykonává mimo pracovní, dobu odpověděl neslušným pohledem a posunkem.

2 0
možnosti

Souhlasím .... já podporuji jen určité OS a vím, kam to jde, ale brigádníci na ulicích mi také vadí R^

0 0
možnosti

Máte pravdu. Charitu jenom konkrétně, přímo. když už. Jinak podporuji stovky (ne-li víc) lidí, kteří se tím docela slušně živí. A jsou vysmátí. Neříkám, že všichni, ale ti bossové určitě. Také mně dojhímá nemocné dítě, ale jak se objeví v podtitulku číslo bankovního účtu, nějak se odvrátím. Né, platím a platila jsem daně, zdravotní a sociální pojištění. Solidárně. Pokud hodně, dost, podporuji, a jakože ano, tak vlastní zdravé děti a vnoučata. Ty nemocné mně, žel, jednou, až to budu potřebovat, nepomohou. Ty moje zdravé určitě. Zní to hrozně, já vím, ale tak to je.

4 0
možnosti

Berte to třeba i takhle: Z té vaší dvacetikoruny se k nemocným dětem dostane tak jedna koruna. Těch 19 spolknou různé "režie". Tak si to přeberte sama...

1 0
možnosti

Bohužel, je mnoho takových nadací, u kterých větši část příspěvku zůstane organizátorům. Zákon totiž neurčuje výši režije. Já nejčastěji přospívám hudebníkům, jejichž hra nebo zpěv se mne nějak dotkne.

2 0
možnosti

Souhlasím s Vámi. Kdybych přispěla ne všechno, co mi vnucují, nezbyde mi z důchodu ani na chleby se solí a kohoutkovou vodu. Léta jsem posílala z výplaty stovku na konto Bariéry, ale když jsem se jednou dočetla, jak "přispívají" někteří "vysocepříjmoví", tak jsem svůj postoj k dobročinným sbírkám přehodnotila: charitu realizuji přímým příspěvkem potřebnému, kterého si sama vyberu a vynechám prostředníka.

2 0
možnosti

Přesně.

Já radši přispěju bezdomovci na krabičák (ale pouze v případě, že se k tomu přizná, příspěvek na jízdenku nedávám ;-) ), než dát korunu pouličním brigádníkům....

0 0
možnosti
  • Počet článků 106
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1830x
Jsem máma malé holčičky. Občas mám co říct a hodně často chci něco říct. Nemám problém být otevřená. Je to má forma terapie...víc sem nevmáčknu, takže:

Ing. Klara Bartova, MBA

www.facebook.com/Mandarinky
www.zenazenam.cz
www.facebook.com/Rok.Patrika

www.facebook.com/kouc.klarabartova

 

Seznam rubrik