Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
TH

Kdyby mi nekdo neco takoveho rekl, tak odchazim a to s radosti.

1 0
možnosti
Foto

Ano...a někdy ani ta facka neznamená definitivní nezájem :)

3 0
možnosti
MC

Děkuji,

moc krásně napsáno. 

Taky jsem se v některých věcech našel, některé jsem už změnil a některé změním :-)

a to nemysli jsem už taky několikrát použil aniž bych věděl ...;-D

0 0
možnosti
TJ

Sheldon Cooper z Teorie velkého třesku, pokud je mi známo, partnerku má a sedí mi k němu. Svůj k svému jak se říká. Ne vždy je podle mého výhodou být (k)lamačem srdcí, pokud se jedná tedy o snahu se seznámit. Jinak si asi člověk vybírá partnera pro krátkodobé pobavení a jinak pro hlubší vztah. Ne vždy se podaří, jako autorce článku, že se ženě její přímočarý ctitel po seznámení usadí a již své úspěchy v balení žen neprovozuje u jiných žen, aby nevyšel ze cviku. Každopádně pokud se ženě podaří zapůsobit na mužského (ledo)borce srdcí tak, že již mu nestojí za to, se snažit rozšiřovat sbírku skalpů na opasku či zářezů na pažbě, je to jistě více než uspokojivý úspěch. Představa, že všichni muži budou stejní a v přístupu k ženám se budou řídit příručkou, jak sbalit ženu, která na internetu koluje s garancí 100% úspěchu, mi přijde nešťastnou. Co pak s ženami, kterým neimponuje přístup partnera pisatelky - nebo snad všechny ženy jsou stejné a trpí, pokud by na ně snad zbyl jen muž, kterému nesedí popisovaný způsob seznamovaní?

1 0
možnosti
KB

Psala jsem, že je to otec dítěte, ne muž se kterým zestárnu....dávno šel o dům dál :-). Jedná se jen o mé postřehy, které nevydávám za žádnou potencionální obecně platnou pravdu. Tak se to děje jen v mém okolí. Některé ženy poslouchají rozum a mají velkou sebekontrolu, jiné propadají směle chemii bez ohledu na důsledky. Je to individuální.

3 1
možnosti
PH

Opravdu je lepší uhnat ženskou aby si pak po pár letech uvědomila, že vás původně vlastně vůbec nechtěla? Ženy nedávají najevo zájem potenciálním partnerům?

2 0
možnosti
MK

Proboha, už nemysli!

1 0
možnosti
JS

asi bych nechtel zenskou, se kterou bych musel jednat jako s hadrem, abych na ni udelal dojem.

4 1
možnosti
JK

Nemějte strach. V této oblasti spolehlivě funguje reciprocita. Nejřív s ní jednáte jako s hadrem vy, pořádně ji k sobě citově připoutáte, užíváte si skvělého sexu (když jste opravdový chlap, udělá ta holka v posteli cokoliv)... no a za čas se role vymění a ona začne jednat s vámi jako s hadrem.

10 2
možnosti
PZ

Chce to proste primy tah na branu. Koukame na sebe... Tak pronesu nevim co bych presne mel rict abys semnou mela pohlavni styk. Muzeme predpokladat ze jsem ti ro rekl, jde preci ve vysledku o vymenu telnich tekutin. Tak mohli bychom prejit k sexu? :-) Nesh byl i ve filmu klasik. Po sexu si muzem vykladat treba o veznove dilematu, nebo shrodingerove kocce ;-)

3 0
možnosti

V první řadě je to o vzhledu.

0 0
možnosti
  • Počet článků 106
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1830x
Jsem máma malé holčičky. Občas mám co říct a hodně často chci něco říct. Nemám problém být otevřená. Je to má forma terapie...víc sem nevmáčknu, takže:

Ing. Klara Bartova, MBA

www.facebook.com/Mandarinky
www.zenazenam.cz
www.facebook.com/Rok.Patrika

www.facebook.com/kouc.klarabartova

 

Seznam rubrik