Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MJ

Hezký den.

Zajímavá otázka.......nějak jsem si ani neuvědomoval nějaký problém se seznamováním kvůli autu..... Byl jsem bez auta a poznal jsem ve svém krátkém životě pár fajn slečen. Ale ano ...mám teď Favorita na plyn a mám slečnu "na celý život".:-))))

Ale vystrašila jste mne , no, no ,no .

0 0
možnosti
Foto

Kdo nemá auto, telefon, e-mailovou schránku, psa (a příp. manželku a děti), je pro mnoho úředníků v tomto státě značně podezřelý a působí nevěrohodně.

0 0
možnosti
Foto

Když jsem si přečet článek, naběhly mi obvyklé vzorce myšlení a snažil se najít odpověď mezi svými zkušenostmi, ať vlastními či z okolí. 

Pak mi ale došlo jak je ta otázka nesmyslná. Ženská s velkým Ž se neshání, ta se potkává. Když ji potkáte, neřešíte téměř nic, než jen sami sebe vzájemně. Ten zbytek se pak vyřeší v podstatě sám.

1 0
možnosti
Foto

Přečkal jsem to s dvěma dětmi bez auta docela dobře. Řidičák mám dlouho, ale začal jsem jezdit až teď v 58 letech. Když pominuly jiné finanční transakce průměrné rodiny jako byt, studium dětí atd., tak si myslím, že nanesená otázka je o něčem jiném než je životní cíl. Pokut to některé dámy berou takhle, tak je to jejich problém a ne náš.

0 0
možnosti
Foto

... záleží na tom, jak to myslíte. Jestli dotyčný na auto nemá nebo je alternativec. Pak i muž bez auta má šanci.

Jinak je na to jednoduchá odpověď: Je to prvek evoluce a přirozeného výběru samce, který se umí postarat...

0 0
možnosti
JK

Jsou to zlatokopky. A mají popeltené životní hodnoty. Vůbec si nedokáží ženx uvědomit koluk provoz auta stojí při českých platech a k tomu vysoké nezaměstnanosti

0 0
možnosti
EP

Zkuste si vlastnit a provozovat auto v centru Prahy...

0 0
možnosti
Foto

Proč je důležité právě auto? Manžel se hodnotí podle auta? Nějak tomu nerozumím. Když jsme dva a klape nám to, tak si můžeme pořídit auta podle našich představ.. ale prioritní jsme my, auta jsou jen věci.. stejně jako ručník, vysavač, pračka.. Napadá mě, a chlapa bez pračky by ženy braly? Můj manžel měl třeba pračku, uměl prát i věšet prádlo - a mě i tímto mimochodem zaujal.. autem nikoli.. i když jeho bylo v té době větší a mladší, než to mé :)

Dnes máme nová auta, novou pračku .. ale hlavně máme jeden druhého.. a doufám, že to tak zůstane.. auta, pračky.. ručníky.. pasty na zuby - to se neustále mění..

1 0
možnosti
Foto

Já se těším až se budu moc auta zbavit.

0 0
možnosti

K26a90m38i45l 18Š40k68o50p

2. 7. 2015 11:57

Mám auto, nemám ženu...

asi jsem statistická chyba... ;-D

Nebo ženám na značce vozu záleží... :-P

0 0
možnosti
Foto

J54a78n 84A45n45d65r12l75e

2. 7. 2015 11:53

ale má a jakou! :-)

do svých 48 let jsem měl nebo spoluměl přes dvacet aut a shodou okolností teprve když jsem zrovna žádným neoplýval, našel jsem u pravou... momentálně dokonce s autem! R^

a pak se v tom vyznejte:-P

(mimochodem, naprosto ideální blog na poležení u vody: krátký, téma nenáročné na mozkovnu a do příspěvku lze napsat prakticky cokoliv R^;-D)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS