Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Kláro, čtu Vás rád, ovšem co se týká léta, stojím lidově řečeno na opačné straně barikády. Horké dny si užívám a pokud venkovní teplota neklesne pod 30 °C, je to pro mě ráj ;-)

0 0
možnosti
ZB

Úvodem chci sdělit, že vás nehodlám nijak přesvědčovat, že máte mít ráda léto, to vůbec ne, ale píšu jak to vidím já.

Protože jsou věci, které jdou dělat jenom v létě. Přesněji když je teplo a to je v našem klimatickém pásmu jenom v létě. 

Takže tak jako si tu zalyžujete jen v zimě, v moři (přehradě písáku atd) jen v létě. A plavání venku je úplně něco jiného než v bazénu, kam chodím zbytek roku, už jen proto, že v přírodě nemusíte plavat jak idiot jen sem a tam od jednoho kraje bazénu ke druhému.

Dál je to cestování - ano, dá se i jindy, ale zase záleží, co chcete zažít, mě třeba vyhovuje kombinace památek a pak oddych u vody (no jo, miluju vodu)  Nemluvě o tom, že když máte dítě chodící do školy, jsou prázdniny logická volba (mě se to zatím netýká, ale spousty lidí ano). A pokud jde o argument, že před a po dovolené člověk stráví víc času v práci, to přece platí pro celý rok, jedině, že by člověk seděl doma na zadku a dovolenou si nebral. Navíc jsem asi měla štěstí na práci, ale nikdy jsem nemusela tam před dovolenou trávit nějak víc času než normálně a po ní jen o trochu víc než člověk projel došlé emaily. 

A kromě toho, těch opravdu horkých dní je tu strašně málo, většinou je příjemné teplo. ;-)

Plus mě právě ta letní atmosféra, kdy jsou lidi na dovolených, takže se (skoro) všechno zpomalí, vyklidní, mě fakt baví. Takže létu zdar! ;-D

0 0
možnosti
VJ

Jste můj člověk, mluvíte mi z duše. Tři neděle bílá zima, měsíc pastelově barevný podzim, zbytek jaro, (a nějaké ty přechody mezi tím, neboť každá sekvence proměny má svůj půvab a dramaticko-poetickou náladu), taková je má představa o roce. Lepší je možnost se přiobléct nežli nemít už co si svléknout. To horko je naprostá tortura, proto v čase volna žiji v noci (tím nemyslím alkoholové dýchánky, ale nějaké to tvoření). Letní večery a rána, pokud jsou naplněny tichým mírem, je ale třeba ocenit.

2 0
možnosti
ZB

Hehe, ideální rok je pro mě týden zima, týden podzim s barevným listím a tak 2 týdny jaro. Zbytek léto. Protože mě baví, když si můžu jen tak sednou na lavičku a vyžene mě bolavý zadek, potřeba dělat něco jiného apod. a ne zima, protože jsem si dovolila sedět i 10 minut.;-D

Ale já jsem teplomil, vysloveně si rochním ve třicítkách.

0 0
možnosti
Foto

Vidím to podobně.

Ten Silvestr to je nejhorší den v roce - nejhorší je, že se před tím nedá utéct.

0 0
možnosti
ZB

Jak nedá, prostě se zavřete doma,pustíte si film na dvd a je to, ne ?

1 0
možnosti
  • Počet článků 106
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1830x
Jsem máma malé holčičky. Občas mám co říct a hodně často chci něco říct. Nemám problém být otevřená. Je to má forma terapie...víc sem nevmáčknu, takže:

Ing. Klara Bartova, MBA

www.facebook.com/Mandarinky
www.zenazenam.cz
www.facebook.com/Rok.Patrika

www.facebook.com/kouc.klarabartova

 

Seznam rubrik