Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Tak to jste dobrá Kláro, dávám karmu za umanutost i za rady, které jste mi dala - chtěla jsem taky vydat knihu - vzpomínkovou, věnovanou rodičům, ale psát denně tolik e-mailů, nervovat se 8-o To budu raději psát blogy, ty mě naplňují a naši to zhora vidí, že to píšu pro ně ;-) Ještě jednou díky moc za info R^

0 0
možnosti
MM

Gratuluji a fandím Vám, mohla bych se pod Váš článek klidně podepsat :-).

1 0
možnosti
JK
Foto

Vy ho máte, že můžete hodnotit? Pokud ano, můžeme probrat dojmy :-).

0 0
možnosti
LV

Hezký píárko. Zdá se, že ve škole dáváte pozor. Ale pravidla blogera jste asi nečetla, nebo se Vás netýkají. Měli by tenhle blog smazat, pokud tedy respektují svá vlastní pravidla, nikoliv to ještě vystavit.

0 0
možnosti
Foto

Neporušila. Nepadlo slovo o názvu, nepadlo nic konkrétního jako je tomu v mnoha jiných případech u jiných autorů a taky tu ty blogy zůstávají. Btw. navíc pokud publikujete knižně něco, co vychází z odblogovaných příspěvků není to nic proti ničemu. Spíš naopak, ne? Já bych spíš mazala ty nekonečné a nudné články, které tu řeší politiku. Díky nim už blog.idnes není, co před lety....já osobně je nečtu, nuda.

0 0
možnosti
Foto

Kdy můžu očekávat pošťačku s Vámi podepsanou knihou?

0 0
možnosti
Foto

Napište mi na sebe kontakt do interní pošty, dám vám víc informací. Díky

0 0
možnosti
  • Počet článků 106
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1830x
Jsem máma malé holčičky. Občas mám co říct a hodně často chci něco říct. Nemám problém být otevřená. Je to má forma terapie...víc sem nevmáčknu, takže:

Ing. Klara Bartova, MBA

www.facebook.com/Mandarinky
www.zenazenam.cz
www.facebook.com/Rok.Patrika

www.facebook.com/kouc.klarabartova

 

Seznam rubrik