Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Kineziologické sezení mi před nějakými 6 lety výrazně pomohlo vymotat se z bludného kruhu. Držím oba nebo raději všechny palce :-)

1 0
možnosti
Foto

Pěkné :-), nemá cenu se vztekat, všechno nějak dopadne... a na světě je krásně, tak proč se zbytečně nervovat.

1 0
možnosti
VK

Já jsem to před časem taky už balila.Když mi kolegyně dohazovala jednoho prej fajn chlapa,bylo mi 39 a fakt se mi už nechtělo.Šla jsem na schůzku jen kvůli ní :)) A dneska je mi o 9 let víc,k dceři z prvního manželství přibyli kluk a holčička a před měsícem jsme měli svatbu.Tak si ty barborky ještě honem obstarejte.Jeden nikdy neví :)))

1 0
možnosti
Foto

Ale jistě, že na vás ještě nějaká láska nebeská čeká. Jde jen o to, jestli se někdy potkáte.

Nosit si v hlavě bloky minulosti, to dokáže dělat docela paseku. Vždycky jsem si myslel, že je snadné je hodit za hlavu. Není. A nemyslím si, že vám pomohla nějaká sugesce. Je třeba přepnout ten vypínač. Když se to podařilo mně, byla to obrovská úleva. Dokonce až tak velká, že jsem po půl roce i přestal kulhat. Psychika se na těle podepisuje víc, než jsme ochotni si připustit.

2 0
možnosti
LP

Děkuji Vám za hezký článek. Nikdo nevíme, co nás ještě v životě čeká. Hlavu vzhůru.

2 0
možnosti
  • Počet článků 106
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1830x
Jsem máma malé holčičky. Občas mám co říct a hodně často chci něco říct. Nemám problém být otevřená. Je to má forma terapie...víc sem nevmáčknu, takže:

Ing. Klara Bartova, MBA

www.facebook.com/Mandarinky
www.zenazenam.cz
www.facebook.com/Rok.Patrika

www.facebook.com/kouc.klarabartova

 

Seznam rubrik