Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Dýško je věčné téma. Jak ho nastavit, aby nebylo ani moc malé (dáma podlehne dojmu, že na ní chci šetřit), ale ani moc velké (dáma podlehne dojmu, že na ni dělám machra). Inu, časem jsem si na to vypracoval svůj algoritmus a zatím to funguje. Říct při útratně za 364 Kč suverénně "tři sta sedmdesát dva" opravdu dojem neudělá.

1 0
možnosti
Foto

Přeji štěstí celému kolektivu, jak dvounožcům tak čtyřnožci!!R^

1 0
možnosti
Foto

Děkuji za dobré počtení, chlapa by měl zajímat pohled druhé strany. Pěkné svátky!:-)

1 0
možnosti
Foto

Dělat dojem spropitným? Na to dnešní ženské berou? No, je myslím dobře, že neblbnu a nesnažím se už dělat dojem. Bych si pak musel připadat jako idiot.

1 0
možnosti
Foto

Víte, jsou to možná takové hloupé tanečky při tom seznamování, ale bohužel takové nepsané pravidlo, že nulové dýško, rovná se strýček skrblík :-).

0 0
možnosti

J21a76n 95Š42e95s97t20á22k

21. 12. 2016 11:50

Jasná karma, "Říkám si ironicky, že je fajn, že s námi polovina rodiny nemluví" tohle přímo rozkošný, ale ostatní taky:-)

1 0
možnosti
Foto

Celkem dobrý, ale ten "kinolog" mne dostal. :-)

2 0
možnosti
Foto

Děkuji :-). Už jsem to opravila. A víte, že mi to vůbec nedošlo...asi, že člověk tolik chodí do kina...

1 0
možnosti
  • Počet článků 106
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1830x
Jsem máma malé holčičky. Občas mám co říct a hodně často chci něco říct. Nemám problém být otevřená. Je to má forma terapie...víc sem nevmáčknu, takže:

Ing. Klara Bartova, MBA

www.facebook.com/Mandarinky
www.zenazenam.cz
www.facebook.com/Rok.Patrika

www.facebook.com/kouc.klarabartova

 

Seznam rubrik