Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MH

No, kdyby Vás ty "moudráky" opravdu bolely, nehýčkala byste si tu bolest roky jak píšete .. ;-D. Jinak mi Vaše filozofování přijde takový divný. asi je to tím, že jsem chlap. Vše nej do roku 2017.

0 0
možnosti
Foto

Mě fascinuje, že můj deník čtou převážně muži, to jsem vůbec nečekala :-). Těší mě to, ale potom se není tak úplně čemu divit, že "to" celé tak nějak nechápou...to už taky prostě je, že muži a ženy mají to myšlení kapku jiné :-).

Ale vytrvejte, třeba se to časem rozklíčuje...

0 0
možnosti
Foto

Kláro, měl jsem strach, po odstranění MOUDRÁKŮ, že zapomenu i násobilku dvou. OPravdu se to stalo. Povedený rok 2017!!R^

2 0
možnosti
PB

.... sim Vás !,- "pětatřicítko" !,- přestaňte filozofovat a praskejte do nejbližšího šantánu vyčistit palicu,- dejte porádnej drink, pražený mandle, vídeň s mohutnou čepicou šlehačky a na place vypalte ukrutnej sólo ploužák !,- .... z parketu odcházíme středem přímo na barůvku, nožka přes nožku, rokokový malíček při držení špičky s cigárem, vlasy v mírném drdůlku, odhalená šíje, znuděný pohled na barmana, lusknutí prstů při objednávce,- ........ a na psaní blogu si v průběhu roku ani nevzpomenete,- to Vám zaručuju ;-) !!!

3 0
možnosti
LP

Děkuji Vám. Hezké čtení, jako vždy.

A k těm moudrákům. Není chyba v zubaři? Já, když vstoupím k zubařce do ordinace a ona se na mě usměje, tak se mi všechny zuby hned uzdraví. :-)

2 0
možnosti
Foto

Moudráky jsou svinstvo, vím to nejlépe. Oba horní mám pryč, jeden od roku 2002, druhý od roku 2006. A to, že 2017 prostě musí být lepší, na tom jsme se shodli už dnes ráno. Nebo dopoledne. Nebo tak nějak. :-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 106
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1830x
Jsem máma malé holčičky. Občas mám co říct a hodně často chci něco říct. Nemám problém být otevřená. Je to má forma terapie...víc sem nevmáčknu, takže:

Ing. Klara Bartova, MBA

www.facebook.com/Mandarinky
www.zenazenam.cz
www.facebook.com/Rok.Patrika

www.facebook.com/kouc.klarabartova

 

Seznam rubrik