Z deníku pětatřicítky

20. 01. 2017 17:03:55
...Zase ale nebyly mobily a lidi si povídali spolu, nebo po sobě minimálně vejrali. Takže se nemohlo stát, že jsem zjistila, že v sousední vesnici bydlí opravdu pěkný kluk až na Tinderu, kde to pravidelně aktualizuje vaší...

20.1

Malou jsem nemohla poslat do školky, protože je celá modrá a vypadá strašně.

Včera večer se asi na hodinu zavřela v dětském pokojíčku. Nesměla jsem dovnitř. Prý překvapení, a to mě mělo varovat. Čas využila důkladně a celou tu dobu se přetvářela dětskou sadou barev na kůži v bytost někde mezi šmoulou a indiánkou. Zkušenost.

Nejen v tom, že při nějakém dalším připravovaném překvapení je vhodné udělat jednu až dvě namátkové kontroly, ale že označení „barvy na kůži“ neznamená vždy zcela automaticky „snadno smývatelné“.

Do odpoledne už to trochu povolilo, tak jsem jí mohla předat tatínkovi a mávnout pomyslným kostkovaným praporkem vstříc k úžasnému narozeninovému víkendu.

Oběd s Maxem jsem přesunula na pondělí, nějak neumím sedět jedním zadkem na dvou židlích. Mám vždycky dojem, že neumím mlžit a jsem natolik čitelná, že na mě se zkrátka všechno pozná. Tak jsem se tomu normálně zbaběle vyhnula, dokud nebudu mít trošku jasno.

Začínám dnes večeří s Radkou, která by už měla být ve třetím měsíci. Teda doufám, že stále je. Vím, jak je tohle rozhodování při velmi zamlžené představě o budoucnosti a minimální podpoře nejbližšího okolí secakramentsky těžké.

Nevíte, co bude. Jaké to bude. Jak to zvládnete. A do toho hormony a emoce jako mixéru. Možná o to víc jsem zvědavá na její novinky.

A protože jít na drink s těhotnou má své výhody, jako například, že bude řídit a hodí mě domů, tak se těším, že si dnes trošku popiju. Jedinou menší vadou na kráse je to, že cestu tam musím absolvovat busem. Teda asi by mě někdo hodil, ale zase si říkám, co by ne. Autobus mě neukousne a hlavně, bude sranda.

Pamatuji na ty časy dojíždění, kdy jízdní řád byl jen slovní obrat, co neměl žádnou váhu a odjezdy a příjezdy autobusů jsme chytali víceméně intuitivně. Když spoj vynechal úplně, nikdo se nedivil. Buď se počkalo pár hodin na další, nebo se šlo domů.

Pamatuji na každodenní souboje důchodkyň, které se rvaly o přední sedadla, aby mohly tokat s řidičem. Alespoň mi to tehdy přišlo, že to jsou důchodkyně. Možná, že to vůbec nebyly důchodkyně a já už jsem dnes úplně klidně v jejich věku. Bože!

Pamatuji na nerudné šoféry, kteří mi jako zmalované a víc nahé než oblečené středoškolačce každý den odmítali vydat poloviční jízdenku.

Usmívám se nad tím, jak se nikdo nepozastavil, že řidič má vedle brašny a strojku ze kterého lezly lístky také po domácku svařený držák na dvě točené, které si při každé otočce nechal u okénka nádražního bufetu v Hradci doplnit.

Pamatuji na časy, kdy autobusy neměly klimatizaci, jen topení, které se ale používalo velmi sporadicky. Během roku se tak dalo při cestování zažít teplotní rozpětí až kolem 70°C.

Zase ale nebyly mobily a lidi si povídali spolu, nebo po sobě minimálně vejrali. Takže se nemohlo stát, že jsem zjistila, že v sousední vesnici bydlí opravdu pěkný kluk až na Tinderu, kde to pravidelně aktualizuje vaší momentální polohu díky propojení s GPS.

To byla doba.

Hlavně se ale děsně těším na hory zítra s Lukášem. Od včerejška mám sbaleno, jak se nemůžu dočkat. Nějak po obědě se ubytujeme u kamarádky v penzionu, půjdeme na večerní lyžování, potom véča, posedíme a...

Víkend rozhodne.

Autor: Klára Bártová | pátek 20.1.2017 17:03 | karma článku: 13.10 | přečteno: 1487x

Další články blogera

Tato rubrika neobsahuje žádné články...

Další články z rubriky Ona

Jana Melišová

Keď človek páchá zlo, kde je Boh?

Má človek slobodnú vôľu? Môžeme sa nezávisle rozhodovať a ovplyvňovať smerovanie nášho života? Mám za sebou desať rokov práce kaplána vo väzení. Takže trochu viem, čo to robí alebo nerobí s človekom, keď sa dopustí veľkého zla.

29.3.2024 v 11:54 | Karma článku: 8.05 | Přečteno: 111 | Diskuse

Ivana Lance

USA Georgia vs. Česká Republika

Záleží na tom, jestli jste fanoušcci amerického sladkého a studeného čaje nebo českého piva. Po čem raději sáhnete vy?

28.3.2024 v 16:20 | Karma článku: 20.98 | Přečteno: 372 | Diskuse

Jana Melišová

Nemáte nejaké drobné?

Chcel by som si kúpiť jedlo, nepomôžete mi nejakými drobnými? Otázka, pri ktorej sa mnohí tvária, že nepočujú, prípadne od dotyčného odvracajú zrak, keďže najčastejšie sa ju pýtajú ľudia bez domova nevábneho výzoru.

28.3.2024 v 12:53 | Karma článku: 30.02 | Přečteno: 521 | Diskuse

Jana Kozubíková

kOmický blog CDLXXXI.

Už měsíc mám nový vztah. "Randíme" denně mimo víkendů, ačkoli přiznávám, že myšlenky na něj mne neopouští ani o nich.

28.3.2024 v 6:00 | Karma článku: 9.14 | Přečteno: 189 |

Ivana Dianová

Billa šok

Billu navštěvuju docela často, mám ji totiž co by kamenem dohodil. Mám vůči ní spoustu výhrad, ale jít s plnými taškami pět minut, nebo jet několik stanic je dost rozdíl, což u mne hraje zásadní roli. Dnes jsem tam utrpěla šok.

26.3.2024 v 22:32 | Karma článku: 41.33 | Přečteno: 9275 | Diskuse
Počet článků 106 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 1795

Jsem máma malé holčičky. Občas mám co říct a hodně často chci něco říct. Nemám problém být otevřená. Je to má forma terapie...víc sem nevmáčknu, takže:

Ing. Klara Bartova, MBA

www.facebook.com/Mandarinky
www.zenazenam.cz
www.facebook.com/Rok.Patrika

www.facebook.com/kouc.klarabartova

 

Seznam rubrik

Oblíbené články

více

Smoljak nechtěl Sobotu v Jáchymovi. Zničil jsi nám film, řekl mu

Příběh naivního vesnického mladíka Františka, který získá v Praze díky kondiciogramu nejen pracovní místo, ale i...

Rejžo, jdu do naha! Balzerová vzpomínala na nahou scénu v Zlatých úhořích

Eliška Balzerová (74) v 7 pádech Honzy Dědka přiznala, že dodnes neví, ve který den se narodila. Kromě toho, že...

Pliveme vám do piva. Centrum Málagy zaplavily nenávistné vzkazy turistům

Mezi turisticky oblíbené destinace se dlouhá léta řadí i španělská Málaga. Přístavní město na jihu země láká na...

Velikonoce 2024: Na Velký pátek bude otevřeno, v pondělí obchody zavřou

Otevírací doba v obchodech se řídí zákonem, který nařizuje, že obchody s plochou nad 200 čtverečních metrů musí mít...

Kam pro filmy bez Ulož.to? Přinášíme další várku streamovacích služeb do TV

S vhodnou aplikací na vás mohou v televizoru na stisk tlačítka čekat tisíce filmů, seriálů nebo divadelních...