Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Danajský dar neboli Extreme Makeover

Jsem asi úplně v háji, nebo co. Právě jsem se rozbrečela u po stopadesáté reprízovaného pořadu Vítejte doma, v originále Extreme Makeover: Home Edition. Ano, brečela jsem dojetím. Sakra! Nejvyšší čas se nad sebou zamyslet.

Jsem asi úplně v háji, nebo co. Právě jsem se rozbrečela u po stopadesáté reprízovaného pořadu Vítejte doma, v originále Extreme Makeover: Home Edition. Ano, brečela jsem dojetím. Sakra! Nejvyšší čas se nad sebou zamyslet.

Určitě jste to někdy viděli. Najde se rodina se silným příběhem, o jehož pravdivosti mám čas od času jisté pochybnosti a postaví se jim okázale luxusní barák, který rodinu definitivně zlikviduje. Taková předzvěst blížící se katarze jako následek účasti v jedné z nejúspěšnějších televizních show v historii.

Jak zajistit, aby vás vybrali? Pokud někdo z rodiny, ideálně dítě, bojuje s nějakou nemocí, není ještě vyhráno. Je nutné si adoptovat minimálně další dvě děti s ještě závažnějšími diagnózami, zatímco se pochopitelně musíte angažovat v nějaké dobročinné charitativní aktivitě, nebo to alespoň věrohodně předstírat. Mít jakkoliv nemocné dítě je samozřejmě velmi skličující a bolestivá záležitost, která ovlivní životy všech členů rodiny. Nechci to zlehčovat ani trochu a velmi soucítím se všemi, kteří musí něčemu podobnému čelit, ale v této reality show mi to víc než důstojnou pomoc potřebným připomíná sektářskou estrádu. Sociálně slabým s obrovskou pompou zboří její domov a postaví během sedmi dnů sídlo v hodnotě pár milionu dolarů.

Nevím, jestli mají účinkující nařízeno udělat ve svém původním domově co největší bordel a poničit už předem, co se dá, aby ta bezútěšnost stávajícího bydlení ještě více vynikla. Možná. Pokud ale ne a skutečně jsou ty lidi takový prasata žijící prakticky v odpadcích, nelze si nepředstavit, jak bude jejich rezidence vypadat za pár dní běžného provozu.

Hlavně mi nejde do hlavy, z čeho se ta rodina tak raduje? Už se vidí, jak ten dům po pár týdnech od natáčení prodají a polepší si? A to je dost dobře možný, že musí předem podepsat smlouvu, že se hodně dlouho nic prodávat nebude, aby to pořad nedehonestovalo, a někoho snad nenapadlo, že je to vlastně průser.

Těší se snad, že se jim vyselektují přátelé a známí, kteří ten úspěch, ačkoliv před kamerami fanaticky skandovali, zkrátka neunesou? Nebo si vážně naivně myslí, že tam budou v klidu a míru žít? Tak blbý snad bejt nemůžou.

Náklady na provoz prostor obřích rozměrů, údržba, úklid, péče o zahradu a okolí domu, to jejich příjmy pokryjí jen těžko. Jasně, v některém z dílů jim sponzoři umoří i dluhy nebo dají peněžní dar na budoucí režii, ale už vidím, jak je to zabezpečí do konce života. To sotva.

Navíc celý národ zaregistroval to vybavení včetně kompletního řešení domu, takže zloději a různí jiní fiškusové už v ten moment získali výraznou konkurenční výhodu. Ať to zvažuji, jak zvažuji, podle mě jim to žádné štěstí nepřinese. Opravdu je nutné mít doma kinosál, bowlingovou dráhu, golfové hřiště, tři bazény a soukromou observatoř? Obdarovaná rodina je obyčejnou obětí megalomanské taškařice s rádoby bohulibým podtextem.

Silikonová blondýna s perfektním make-upem jako tesařka cení svůj vybělený chrup a pižlá nějakou překližku, ze které plánuje zhotovit děsně kreativní kus nábytku do jednoho z dvaceti dětských pokojíčků. Jasně, kouká se na to dobře, ale mně je z toho všeho smutno.

Dnes jsem na pár minut podlehla a dojala se příběhem muže, který náhle díky agresivní formě leukémie ovdověl a zůstal sám se třemi velmi malými chlapečky. Jakmile začal bagr demolovat jejich skromný příbytek, musela jsem tu televizi vypnout.

No a tahle morbidní americká zábava televizní stanice ABC se málem dostala i do Čech. Naštěstí u nás na to nejsou takový prachy a tak, jak říká můj přítel: „U nás jen přijede Cejnar, zboří ti příčku, vymalujou a je to.“

Uf :-).

Autor: Klára Bártová | středa 4.7.2018 12:41 | karma článku: 12,80 | přečteno: 1675x
  • Další články autora

Klára Bártová

Ester (39): Dnes nechápu, jak jsem to mohla přežít!

Velmi silný a inspirativní příběh, který stojí za přečtení. Žena, která si prošla peklem závislostí a vše ustála. Byla doba, kdy ji zbýval měsíc života a ona to dokázala zvrátit. Nyní se rozhodla promluvit.

22.8.2017 v 12:31 | Karma: 18,27 | Přečteno: 1817x | Diskuse| Ona

Klára Bártová

Z deníku šestatřicítky

Prý bych se tentokrát mohla přidat a hrát jim civilistku, kterou unesou teroristi. „Proč mi to připomíná nějaký péčko?“, odepsala jsem s pěknou řádkou smajlíků.„No jestli chceš, tak ti znásilnění v táboře ozbrojenců rád dopřeju...

5.6.2017 v 16:38 | Karma: 15,85 | Přečteno: 1523x | Diskuse| Ona

Klára Bártová

Z deníku šestatřicítky

Coco Chanel řekla: „Žena, která je připravená si nechat ostříhat vlasy, je připravena změnit celý svět.“ Tak já svět asi moc nevytrhnu, protože celá má plánovaná změna účesu se smrskla pouze do zkrácených konečků...

2.6.2017 v 15:01 | Karma: 15,41 | Přečteno: 906x | Diskuse| Ona

Klára Bártová

Z deníku šestatřicítky

Poslal mi fotky na email, jak se to dělalo dřív, a jako fakt dobrý. I na ty moje reagoval pozitivně. Akorát mi během sedmi sms asi čtyřikrát zdůraznil, že zatím skutečně nehledá žádný vztah, ale pouze něco jako kamarádku.

30.5.2017 v 18:33 | Karma: 16,04 | Přečteno: 1249x | Diskuse| Ona

Klára Bártová

Z deníku šestatřicítky

Nejsem zběhlá v genetice, ale je možné, aby šla skutečně zdědit i vášeň pro neustále mytí aut? Malá si oblizuje horní ret, když se na něco soustředí a zásadně nezadělá žádnou načatou plastovou láhev. Tři věci, které mi na jejím...

28.5.2017 v 20:52 | Karma: 19,81 | Přečteno: 1190x | Diskuse| Ona
  • Nejčtenější

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Rusové hlásí průlom fronty. Ukrajinská minela jim přihrála klíčové město

24. dubna 2024  11:40,  aktualizováno  15:50

Premium Jako „den průlomů“ oslavují ruští vojenští blogeři pondělní události na doněcké frontě, kde se...

Co v EU prosadili čeští europoslanci? Nabíječky i Erasmus, připomínají se

28. dubna 2024

Premium V Bruselu a Štrasburku proběhlo v týdnu velké loučení. Ve stávajícím složení se totiž europoslanci...

Děti na Haiti cestou do školy překračují mrtvoly. Misie z USA líčí praktiky gangů

28. dubna 2024

Premium Od spolupracovnice MF DNES v USA Co mi vyprávěli po telefonu známí z Haiti, k nimž tam jezdím: školy a obchody se řídí podle toho,...

Zastřelili ho, pomočili a pověsili. Jak vznikla fotka mrtvého Mussoliniho

28. dubna 2024

Seriál Doufal, že uteče a i s milenkou dožije v bezpečí. To by se však víc než dvě dekády nesměl chlubit...

Hamás zveřejnil video Američana a Izraelce unesených v říjnu loňského roku

27. dubna 2024  19:18,  aktualizováno  21:55

Palestinské hnutí Hamás v sobotu zveřejnilo video zachycující dva z rukojmích, které uneslo při...

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!

  • Počet článků 106
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1830x
Jsem máma malé holčičky. Občas mám co říct a hodně často chci něco říct. Nemám problém být otevřená. Je to má forma terapie...víc sem nevmáčknu, takže:

Ing. Klara Bartova, MBA

www.facebook.com/Mandarinky
www.zenazenam.cz
www.facebook.com/Rok.Patrika

www.facebook.com/kouc.klarabartova

 

Seznam rubrik