Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Já tu seznamku nezažít, tak se ani nepobavím

Včera jsem nemohla spát a tak jsem si řekla, že si zkusím vybavit nějaké své zážitky ze seznamky. Hlavně ty první oslovovací zprávy, které mají obsahovat kompliment a naladit na následující vzájemnou komunikaci.

Chápu, že mentální mapy má skutečně každý z nás jiné, ale nějaké všeobecně platné standardy pro seznamovací proces jsou asi jasné. Teda - byla jsem o to přesvědčená!

Výsledek posuďte samy :-).

Toto jsou ty největší perly, na které jsem si včera vzpomněla:

  1. Mohl bych tě pozvat, abychom si udělali společně iq test?
  2. Chci být tvůj otrok!
  3. Chybí mi tulískování a človíček, co mi by mi zahřál srdíčko.
  4. Dáme kávu? Jen prosím takovou kavárnu, kam jede trolejbus č. 3. Ten mi staví u baráku.
  5. Co jsi ochotná udělat proto, abych tě pozval na léto do své vily na ostrově Zakynthos?
  6. Máš ráda orálek?
  7. Moc rád bych tě poznal. Pokud chceš vědět něco o mně, podívej se na web, který jsem pro tento účel vytvořil.
  8. Chci tě osprchovat v oblečení ve vaně! Líbilo by se ti to?
  9. Promiň, že ti píšu, ale nemáš ve svém okolí holku, která by byla opravdu hodně vysoká a štíhlá? Třeba i přes dva metry. Moc se mi to líbí. Předem děkuji
  10. Staň se mojí fanynkou na Facebooku a nevylučuju, že z toho bude něco víc.
  11. Všude jen zlatokopky a lhářky. Existuje ještě normální holka, která hlavně není zlatokopka!!!
  12. Rád bych ženu, které nevadí, že jsem hodně urostlý, zejména tam.
  13. Jsem, jaký jsem. Jestli chceš něco vědět, ptej se.
  14. Říká ti něco mandibula, palpitace nebo nomenklatura? Pokud ano, budu rád, když odepíšeš.
  15. Nemám auto, ani tv, nesnáším současný konzum. Chtěl bych štíhlou, přirozeně krásnou, sportovně založenou vysokoškolačku do třiceti k založení rodiny.
  16. Omlouvám se, ale v profilu nic nemám a tak to zůstane. Kolega mě varoval, že jednou někde zveřejnil svojí fotku a dopadlo to katastrofálně. Proto na internet nesdělím nic, co by mohlo být nějak zneužito. I jméno v profilu je fiktivní.
  17. Mohla bys mi poslat foto celé svojí postavy v plavkách? Bez této fotky nemůžu dál komunikovat a pokud už bych se neozval, je to proto, že nejsi můj typ. 
  18. Jsi krásná a dokonalá bytost. Žena snů. Škoda, že muž jako já nemá vůbec žádnou šanci.
  19. Mé poslední přítelkyně: učitelka, manažerka, fitness trenérka. Všechny do 165cm, 50kg, blond, iq 120-140. Spadáš do této ligy?
  20. Mám jednu takovou zvláštní zálibu. Moc rád se nechávám celý zamotat do igelitu. Potřebuju to tak jednou týdně. Vadí?
  21. Vidím, že jsi docela činorodé děvče. Bylo by fér, abych ti s tím tvým businessem pomohl. Já už prakticky pracovat nepotřebuji, dělám to jen pro radost. No a jako bonus se při té spolupráci můžeme víc poznat.
  22. Nosíš podvazky nebo erotické prádýlko? Mám taky rád ženy v latexu a erotické pomůcky, říká ti to něco?
  23. Dokázala bys mě vyprovokovat tak, abych po tobě šílel? Třeba se natočit při sexu v kině s jiným a to video mi poslat?
  24. Miluju tlustý holky!
  25. Tady nikoho nenajdeš, to ti říkám narovinu. A pozor, nepíšu ti, že bych měl zájem, ale ze soucitu.
  26. Vadilo by ti, že bych si občas půjčil nějaké tvé oblečení? Jen doma samozřejmě.
  27. Budu upřímný. Mám přítelkyni a chci si ji vzít. Jenže je hodně potetovaná, a tak a potřeboval bych holku, kterou bych mohl ukázat rodičům, takže hledám někoho jako tebe.
  28. Sháním pro sebe a svojí bisexuální přítelkyni rodinnou kamarádkou na vše krásné.
  29. Dáš mi svůj mobil? Poslal bych ti své nadobíčko, a potom se rozhodneš.
  30. Jsem osamělý. Má žena je v porodnici a mně je tak smutno. Přijel bych s lahvinkou a uděláme si hezký večer, jo?

Sice se tam člověk neseznámí, ale jako zábava opravdu dobrý :-).

Autor: Klára Bártová | pátek 26.8.2016 11:06 | karma článku: 28,98 | přečteno: 2562x
  • Další články autora

Klára Bártová

Danajský dar neboli Extreme Makeover

Jsem asi úplně v háji, nebo co. Právě jsem se rozbrečela u po stopadesáté reprízovaného pořadu Vítejte doma, v originále Extreme Makeover: Home Edition. Ano, brečela jsem dojetím. Sakra! Nejvyšší čas se nad sebou zamyslet.

4.7.2018 v 12:41 | Karma: 12,80 | Přečteno: 1679x | Diskuse| Ostatní

Klára Bártová

Ester (39): Dnes nechápu, jak jsem to mohla přežít!

Velmi silný a inspirativní příběh, který stojí za přečtení. Žena, která si prošla peklem závislostí a vše ustála. Byla doba, kdy ji zbýval měsíc života a ona to dokázala zvrátit. Nyní se rozhodla promluvit.

22.8.2017 v 12:31 | Karma: 18,27 | Přečteno: 1818x | Diskuse| Ona

Klára Bártová

Z deníku šestatřicítky

Prý bych se tentokrát mohla přidat a hrát jim civilistku, kterou unesou teroristi. „Proč mi to připomíná nějaký péčko?“, odepsala jsem s pěknou řádkou smajlíků.„No jestli chceš, tak ti znásilnění v táboře ozbrojenců rád dopřeju...

5.6.2017 v 16:38 | Karma: 15,85 | Přečteno: 1523x | Diskuse| Ona

Klára Bártová

Z deníku šestatřicítky

Coco Chanel řekla: „Žena, která je připravená si nechat ostříhat vlasy, je připravena změnit celý svět.“ Tak já svět asi moc nevytrhnu, protože celá má plánovaná změna účesu se smrskla pouze do zkrácených konečků...

2.6.2017 v 15:01 | Karma: 15,41 | Přečteno: 906x | Diskuse| Ona

Klára Bártová

Z deníku šestatřicítky

Poslal mi fotky na email, jak se to dělalo dřív, a jako fakt dobrý. I na ty moje reagoval pozitivně. Akorát mi během sedmi sms asi čtyřikrát zdůraznil, že zatím skutečně nehledá žádný vztah, ale pouze něco jako kamarádku.

30.5.2017 v 18:33 | Karma: 16,04 | Přečteno: 1249x | Diskuse| Ona
  • Nejčtenější

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Podvod století za 2,4 miliardy. Ortinskému hrozí osm let a peněžitý trest 25 milionů

29. dubna 2024  6:21,  aktualizováno  13:19

Luxusní auta, zlaté cihly, diamanty a drahé nemovitosti. To vše si kupoval osmadvacetiletý Jakub...

Zemřel bývalý místopředseda ODS Miroslav Macek. Bylo mu 79 let

1. května 2024  12:58

Ve věku 79 let zemřel bývalý místopředseda ODS a federální vlády Miroslav Macek, bylo mu 79 let. O...

Rusové hlásí průlom fronty. Ukrajinská minela jim přihrála klíčové město

24. dubna 2024  11:40,  aktualizováno  15:50

Premium Jako „den průlomů“ oslavují ruští vojenští blogeři pondělní události na doněcké frontě, kde se...

To nemyslíte vážně! Soudce ostře zpražil bývalého vrchního žalobce

1. května 2024  10:17

Emotivní závěr měl úterní jednací den v kauze údajného „podvodu století“, v němž měly přijít tisíce...

KOMENTÁŘ: EU byla naše výhra a šťastné rozhodnutí, byť přinesla i chyby

2. května 2024  10:41

Česká republika i Evropská unie stály před dvaceti lety před velkým rozhodnutím. Pro obě strany to...

Z Kolumbie pašoval tašku plnou kokainu, v Praze na letišti ho zadrželi celníci

2. května 2024  10:32

Na konci minulého týdne zadrželi celníci na pražském Letišti Václava Havla cizince, který měl ve...

Zřícená dálnice v jižní Číně má již 48 obětí, další pátrání komplikuje počasí

2. května 2024  6:23,  aktualizováno  10:28

Nejméně 48 lidí zemřelo v hornaté oblasti na jihu Číny, kde se ve středu po silných deštích zřítila...

Kyjev na Rusko vyslal drony, balistická raketa v Oděse způsobila požár

2. května 2024  7:20,  aktualizováno  10:24

Sledujeme online Ukrajinské drony v noci na čtvrtek poškodily energetickou infrastrukturu v západoruské Orlovské...

  • Počet článků 106
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1830x
Jsem máma malé holčičky. Občas mám co říct a hodně často chci něco říct. Nemám problém být otevřená. Je to má forma terapie...víc sem nevmáčknu, takže:

Ing. Klara Bartova, MBA

www.facebook.com/Mandarinky
www.zenazenam.cz
www.facebook.com/Rok.Patrika

www.facebook.com/kouc.klarabartova

 

Seznam rubrik