Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Z deníku pětatřicítky

„Do googlu moc nedělám, ale rád pomůžu krásné ženě v nouzi.“ Hned jsem na to začala odepisovat: „Já, ale nejsem v nouzi, já jen potřebuju…a víte co, smazala jsem to. Muži nechtějí ženy, co si se vším poradí...

18.12

Pochopila jsem prodavačky v obchodních centrech, které protestují proti nepřetržitému hraní koled, které je sužuje od poloviny listopadu až do Vánoc. Podobně se totiž cítím i já, protože moje dcera, která miluje zpěv, mi doma dopřává obdobný zážitek. Je prima, že je ve školce naučí tolik koled, to jistě. Některé umí nejen zazpívat, ale dokonce i pantomimicky ztvárnit. Jenže malá si je zamilovala natolik, že mně už při pouhém „Ježíšku, panáčku….“, vstávají vlasy na hlavě. Kam se hrabe ebonitová tyč. Snad to úderem Vánoc poleví, zbývá mi přežít zhruba týden.

Jelikož ale dnes odjela Dominika se svým tatínkem a novou tetou na oběd k babičce a dědovi, mohla jsem jít s mámou do kina, jak jsem si plánovala. Moji mámu dokázal vytáhnout do multikina, kde to v dnešní době tak příšerně řve a lidi se cpou, vyrušují a dělají neskutečnej bordel, jen Anděl Páně 2. Podle očekávání bylo natřískané parkoviště i celý obchoďák. Zlatá neděle, byl by div, kdyby to bylo jinak.

V kině jsme měly problémy s mojí elektronickou vstupenkou, protože jak se ukázalo, zaplatit z pohodlí domova on-line a nechat si zaslat lupeny v podobě sms je sice velmi nadčasové, nicméně nefunkční. Náctiletí brigádníci si nás tam mezi sebou zaskočeně předávali, až jsme málem ten film nestihly. Dopadlo to ale dobře. Nakonec se do vysílačky ozvala jakási hlavní manažerka ze zákulisí, dala té bezradné obsluze pokyn, že je vše ok a můžeme být vpuštěni.

Máma si neodpustila komentář, že: „Tyhle moderní výdobytky jsou úplně k ničemu.“, ale jakmile začal film, a manželé vedle nás, kteří si sem přišli vyloženě popovídat, jako kdyby se roky neviděli, zmlkli, už bylo dobře.

Anděl Páně 2 je skutečně příjemná, vlídná a jednoduše udělaná pohádka, kde je minimum triků, ale maximum romantických záběrů v kulisách Českého Krumlova. Skvělé herectví Trojana, Dvořáka a Polívky, kazí snad jen zbytečně moc celebrit mezi svatými a jméno Ondřej Gregor Brzobohatý v titulcích. Akorát finální zápletka s napospas ponechanou vnadnou Vicou Kerekes, kterou zachrání v samém závěru prodavač párků Dyk, mi vnukla myšlenku, že kdyby ta na dlažbu vyhozená švadlenka bez střechy nad hlavou nebyla mimořádně atraktivní, tak i s dcerkou regulérně chcípnou hlady někde v rohu špinavé ulice, je to všem jasný! Ten život vážně není fér.

Mé stanovisko k filmu je, že Anděl Páně 2 je krásný film. Žádná uječená přeplácaná Troškovina. Když se ale teď dívám na ČSFD a recenze lidí, skutečně chápu, proč to ti tvůrci nečtou. To se nedá.

Je pravidlo, že se má mnohem častěji potřebu nějak projevit ten, kdo je nespokojený. Tak to je i v businessu. Klasický nespokojený zákazník a marketingové pravidlo 3/13, kde platí, že se spokojený zákazník svěří třem, zatímco nespokojený třinácti. To je fakt. No a tak si v recenzích pod Anděl Páně 2 přečtete, že je to odpad, brak, amatérismus, kýč, primitivní humor a tak dále.

Nevím, co na to říct. I moje kniha Rok Patrika schytala pár velmi negativních recenzí, a sem tam se ještě stane, že nějaká přiletí. Naštěstí to je jen od laické veřejnosti, ale stejně. Tu první jsem velmi těžce nesla, a kdyby to šlo, tak za paní recenzentkou snad hned jedu, abych jí kulantně vysvětlila, že je úplně blbá, ale tyto recenze jsou zkrátka anonymní. Druhé jedovaté hodnocení taky ještě lehce bodlo, ale ty další, ty další sice čtu, ale neřeším. „Není na světě ten, kdo by se dokázal zavděčit lidem všem.“ Nevím, kdo to řekl, ale je to pravda pravdoucí. Důležité proto zůstává to, že já své práci věřím, stojím si za ní a to je rozhodující.

Co se týče Anděla Páně 2, Ivan Trojan na tiskovce při premiéře řekl, že pokud do kin přijde milion diváků, tak bude i trojka. No, takže kdo ví. Třeba bude i trojka. Stejně, nic lepšího jsem před Vánoci vidět nemohla. Navíc během našeho pobytu v kině krásně nasněžilo, a já z toho dostala chuť na vaječňák, který jsem si hned musela koupit ve večerce.

Nejsem si jistá, jestli ten rozkošný dvouletý chlapeček nezničitelné vietnamské dvojice, která má dnem i nocí otevřeno, někdy viděl Slunce, ale nakupuju tam nejradši. Nikdy tam totiž nikdo není a mají všechno.

A protože své dítě ještě stále nemám doma, jdu balit dárky, jíst vosí hnízda, jak se u nás říká „úlky", a balit dárky.

Dnes se na svojí večerní zdravotní dvacetiminutovku v podobě chůze kolem vesnice vyloženě těším. Sníh bude křupat pod nohama a světlo lamp odrážející se od ledových částic sněhových vloček vše magicky rozzáří. Závěje se budou blyštit, jako kdyby je někdo posypal flitry z plesových šatů. Bude to tak vánoční, jako nic jiného. No ne, že bych z toho bijáku byla nakonec patetická?

 

19.12

Tinder mi dnes nabídl jako "the best of" muže s přezdívkou Gumák, 35, který má na sobě plynovou masku a igelitový overal. Vyzývá všechny subinky, ať se přihlásí do služby. Nejsem žádný extra znalec sexuálních praktik, ale mám za to, že masky a oblečky si většinou berou právě ti S z dvojice S/M. Tak asi ne.

Na Tinder já chodím proto, neboť si tam píšu s jedním sympaťákem z Prahy. Má rád box, vojenskou techniku, děti a denně se jezdí starat o nemocnou babičku. Baví mě, protože se mu líbím. I on se mi líbí, ale nijak se nevášním. „Papír snese všechno“, se říkalo dřív, dnes to platí taky, akorát už se nejedná o papír, ale o internetový prostor.

Mimo jiné, tenhle sympatický neznámý pracuje jako IT manažer, a tak jsem se ho dnes ráno zeptala, jestli by mi neudělal školení ohledně Google nástrojů, jako Google Analytics, AdWords a jiné, protože je využívám pro svůj e-shop, ale pořád v nich tápu. Jeho odpověď byla: „Do googlu moc nedělám, ale rád pomůžu krásné ženě v nouzi.“ Hned jsem na to začala odepisovat: „Já, ale nejsem v nouzi, já jen potřebuju…a víte co, smazala jsem to. Muži nechtějí ženy, co si se vším poradí, co jsou emancipované. Smazala jsem to a napsala: „To je od tebe milé.“ a s mrkacím smajlíkem odeslala. Musím se pochválit.

Autor: Klára Bártová | pondělí 19.12.2016 10:10 | karma článku: 26,47 | přečteno: 5125x
  • Další články autora

Klára Bártová

Danajský dar neboli Extreme Makeover

Jsem asi úplně v háji, nebo co. Právě jsem se rozbrečela u po stopadesáté reprízovaného pořadu Vítejte doma, v originále Extreme Makeover: Home Edition. Ano, brečela jsem dojetím. Sakra! Nejvyšší čas se nad sebou zamyslet.

4.7.2018 v 12:41 | Karma: 12,80 | Přečteno: 1679x | Diskuse| Ostatní

Klára Bártová

Ester (39): Dnes nechápu, jak jsem to mohla přežít!

Velmi silný a inspirativní příběh, který stojí za přečtení. Žena, která si prošla peklem závislostí a vše ustála. Byla doba, kdy ji zbýval měsíc života a ona to dokázala zvrátit. Nyní se rozhodla promluvit.

22.8.2017 v 12:31 | Karma: 18,27 | Přečteno: 1818x | Diskuse| Ona

Klára Bártová

Z deníku šestatřicítky

Prý bych se tentokrát mohla přidat a hrát jim civilistku, kterou unesou teroristi. „Proč mi to připomíná nějaký péčko?“, odepsala jsem s pěknou řádkou smajlíků.„No jestli chceš, tak ti znásilnění v táboře ozbrojenců rád dopřeju...

5.6.2017 v 16:38 | Karma: 15,85 | Přečteno: 1523x | Diskuse| Ona

Klára Bártová

Z deníku šestatřicítky

Coco Chanel řekla: „Žena, která je připravená si nechat ostříhat vlasy, je připravena změnit celý svět.“ Tak já svět asi moc nevytrhnu, protože celá má plánovaná změna účesu se smrskla pouze do zkrácených konečků...

2.6.2017 v 15:01 | Karma: 15,41 | Přečteno: 906x | Diskuse| Ona

Klára Bártová

Z deníku šestatřicítky

Poslal mi fotky na email, jak se to dělalo dřív, a jako fakt dobrý. I na ty moje reagoval pozitivně. Akorát mi během sedmi sms asi čtyřikrát zdůraznil, že zatím skutečně nehledá žádný vztah, ale pouze něco jako kamarádku.

30.5.2017 v 18:33 | Karma: 16,04 | Přečteno: 1249x | Diskuse| Ona
  • Nejčtenější

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Podvod století za 2,4 miliardy. Ortinskému hrozí osm let a peněžitý trest 25 milionů

29. dubna 2024  6:21,  aktualizováno  13:19

Luxusní auta, zlaté cihly, diamanty a drahé nemovitosti. To vše si kupoval osmadvacetiletý Jakub...

Rusové hlásí průlom fronty. Ukrajinská minela jim přihrála klíčové město

24. dubna 2024  11:40,  aktualizováno  15:50

Premium Jako „den průlomů“ oslavují ruští vojenští blogeři pondělní události na doněcké frontě, kde se...

Hromadná nehoda poblíž letiště blokuje Pražský okruh, jedno z aut skončilo na střeše

29. dubna 2024  16:33,  aktualizováno  17:30

Všechny složky integrovaného záchranného systému zasahují na 27. kilometru Pražského okruhu, kde...

Česko a Německo sdílí pohled na válku Ruska proti Ukrajině, řekl Pavel

29. dubna 2024  6:03,  aktualizováno  17:20

Česko a Německo podle prezidenta Petra Pavla sdílí pohled na válku Ruska proti Ukrajině, na...

Čarodějnice bez ohňů? V části Česka vydali zákaz, hrozí požáry

29. dubna 2024  15:14,  aktualizováno  17:02

Ve Středočeském kraji se od úterý nesmí zapalovat oheň, a to ani na zahradách v blízkosti lesa nebo...

Lihový boss Březina se ve vězení napravil a změnil hodnoty, tvrdí znalkyně

29. dubna 2024  16:55

Lihový boss Radek Březina, který si odpykává třináctiletý trest vězení za obří daňové podvody, se...

  • Počet článků 106
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1830x
Jsem máma malé holčičky. Občas mám co říct a hodně často chci něco říct. Nemám problém být otevřená. Je to má forma terapie...víc sem nevmáčknu, takže:

Ing. Klara Bartova, MBA

www.facebook.com/Mandarinky
www.zenazenam.cz
www.facebook.com/Rok.Patrika

www.facebook.com/kouc.klarabartova

 

Seznam rubrik