Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Možná, že v určitém věku a jako jednorázovku, či krátký románek - proč ne, takovej přímočarej řízek...Taky sem na nich ulítávala...Ale teď, o něco zkušenější vím, že přemýšlivý a pozorný partner, se kterým mohu rozvíjet různá témata do diskuse, kterýho bude zajímat nad čím a proč přemýšlím, a kterýmu se nebudu bát svěřit  s tím co mám v hlavě aby to nezlehčil, je pro mě jednoznačně přitažlivější, než ranař...

8 0
možnosti
Foto

:p Kdepak...tady není řeč o partnerství, ale o zájmu :)

1 0
možnosti
VB

Můj manžel pragmatik mi na prvním rande řekl, že mi nikdy nebude slibovat nesmysly jako modré z nebe, protože je to věc nerealizovatelná, tudíž jako příslib neakceptovatelná. Pak jsme šli na kafe a každý z nás si zaplatil to svoje. A od toho dne jsem do něj byla blázen ;-D

A ten váš osamocený kamarád.... hodil by se mi pro kámošku R^;-)

5 0
možnosti
Foto

Já se lekl, že do obýváku na zeď...;-D

5 0
možnosti
KB

Kéž bych to věděla :-).

0 0
možnosti
RC

no jo, ale jak ten mozek vypnout? On nema zadne tlacitko a u mne osobne alkohol na vypnuti nestaci :-)

4 0
možnosti
Foto

Pak pomůže dvakrát - třikrát slyšet, že je člověk trouba, a vidět, jak si zdánlivý nýmand odvádí tu nejpěknější holku... a mělo by se každému moc rozumnému rozsvítit. Pokud ne, vina je na jeho přijímači...:-)

3 0
možnosti
  • Počet článků 106
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1830x
Jsem máma malé holčičky. Občas mám co říct a hodně často chci něco říct. Nemám problém být otevřená. Je to má forma terapie...víc sem nevmáčknu, takže:

Ing. Klara Bartova, MBA

www.facebook.com/Mandarinky
www.zenazenam.cz
www.facebook.com/Rok.Patrika

www.facebook.com/kouc.klarabartova

 

Seznam rubrik