Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JH

Je to tak, součástí mužského image je i auto, ačkoliv jsme dehonestováni různými poblázněnými spolky, nedá se s tím nic dělat. Většinou jej máme, protože jej potřebujeme. Zažil jsem dobu kdy bylo auto výsadou a kdo jej neměl tahal nábytek a jiné potřeby domácnosti po tramvajích a trolejbusech. Někteří mají auto i pro reprezentaci, ale tam bych byl, na Vašem místě, velmi opatrný.

1 0
možnosti
Foto

Tady na venkově se dnes bez auta prakticky žít nedá. Bez auta bych se vlastně ani nemohl s nějakou ženskou vůbec scházet. Nejsem vůbec žádný náročný autíčkář, co slintá nad novými auty. Chci jen aby to auto bylo spolehlivé a jeho provoz nebyl drahý. To mi úplně stačí.

4 0
možnosti
Foto

Tak konečně názor :-).

1 0
možnosti
MT

Řekla bych, že auto nevlastní většina chlapů (jakož i žen). Většinu aut vlastní firmy nebo leasingovky...:-)

Ale znám i pány, co nemají nejen auta, ale ani řidičák, a vozí je žena.  A v tý naší pidizemi se stejně všude dostanete vlakem, autobusem nebo pěškobusem.

2 0
možnosti
Foto

Pěškobusem ano, ale jen jestli je na to vždy čas.

0 0
možnosti
LM

Před 21 lety jsem auto měla a vdala jsem se za muže bez auta. Je to exot, nemá ani řidičák. Pěkně se se mnou vozil ;-D. Pak mi auto ukradli. Takže jsme skoro 20 let bez auta. Zvládáme to, je to o prioritách.

1 0
možnosti
Foto

J15a63k74u84b 67R92o79t25h

2. 7. 2015 11:30

Mno, jako chlap s motorkou jsem si našel (pardon, mne si našla, samozřejmě) ženskou s autem. Ku vzájemné spokojenosti. Ona mne vozí coby sličná šoférka, páč já sám auto neřídím, a na oplátku já jí nevozím na mašině, neb se bojí, takže jí nevožením dělám bene. Pravdou ovšem je, že po tom prvním, jejím voze, už následovala auta, která jsem tak nějak platil ze svého oučtu. ;-D

0 0
možnosti
Foto

to v žádném případě:-)

0 0
možnosti

Nevěšte hlavu, autorko. Předtím jsem neměl ani auto, ani mobil, ženu ano. Mám ji dodnes a aut jsem měl už několik. Materiální pohled na věc je buď záležitostí osobního užitku nebo nebezpečné frajeřiny těch, kterým se toho v hlavě moc neurodilo. Protože pak ta frajeřina zabíjí lidi za volantem i bez něj. Kdo co chce nebo nechce, jeho věc. Divná byste byla, kdyby jste o tom nepřemýšlela. Ať si pak myslí kdo chce, co chce.;-)

0 0
možnosti
ML

V české společnosti je muž bez auta nicka, to odpověď na dotaz...

0 0
možnosti
Foto

Teď mi došlo, že web s blogy asi nenabídne ten správný univerzální vzorek respondentů :-).

0 0
možnosti
Foto

A jaký je ten správný?

0 0
možnosti

Když jsem neměl auto, vozily mě dívky, když jsem měl Renault, vozil jsem dívku, když jsem měl Porsche, vozil jsem dívky, teď mám Priuse a vozím ženu ;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 106
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1830x
Jsem máma malé holčičky. Občas mám co říct a hodně často chci něco říct. Nemám problém být otevřená. Je to má forma terapie...víc sem nevmáčknu, takže:

Ing. Klara Bartova, MBA

www.facebook.com/Mandarinky
www.zenazenam.cz
www.facebook.com/Rok.Patrika

www.facebook.com/kouc.klarabartova

 

Seznam rubrik