Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
SB

Raději budu bez ženské, než abych si kvůli ní musel koupit auťák.

K automobilu mě nikdo nikdy nepřinutí.

1 0
možnosti
RS

Znám lidi, co auto nemají, ale ženu ano. Takže určitě má.

(Spíš mě zajímá, proč si myslíte, že člověk bez auta nemůže fungovat?)

2 0
možnosti
Foto

Samozřejmě může, ale hodně blbě a pomalu.

0 0
možnosti
MH

Může mít počet aut vliv na počet žen?

1 0
možnosti
Foto

Podle mě určitě :-). Akorát mně nevěřte, já jsem ta divná - evidentně. Nejen podle mého kamaráda, ale jak tak koukám, tak i podle reakcí.

0 0
možnosti
TH

Ano ma. Vetsina lidi pred par desitkami let zadne auto nemela.

1 0
možnosti
DV

D46a65v60i87d 74V27l87k

2. 7. 2015 10:58

Kláro jestli teda potřebujete nutně někam svézt, tak já Vás tam hodím no. Když už teda preferujete toho muže s vozem, jakou vyžadujete značku? Musí to mít na kastli "Vrtulky",nebo "Kroužky", nebo"Zaměřovač"???? Předpokládám, že s nějakým "Opeřeným šípem" se jen tak nespokojíte;-D

0 1
možnosti
MK

Kdybyste četl pozorně její článek, tak byste se dozvěděl, že je to jedno.

0 0
možnosti
MK

Auto nemám, žena jo, já ho na nic nepotřeboval.

2 0
možnosti
Foto

Jsem na tom stejně.

0 0
možnosti
Foto

:) Být bez auta...sháním zásadně jen ženu s autem :)

3 0
možnosti
Foto

Jsem bez auta a ženu jsem si našel.

Ano, má.

1 0
možnosti
  • Počet článků 106
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1830x
Jsem máma malé holčičky. Občas mám co říct a hodně často chci něco říct. Nemám problém být otevřená. Je to má forma terapie...víc sem nevmáčknu, takže:

Ing. Klara Bartova, MBA

www.facebook.com/Mandarinky
www.zenazenam.cz
www.facebook.com/Rok.Patrika

www.facebook.com/kouc.klarabartova

 

Seznam rubrik