Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Formu získáte pokud se vrhnete mezi diskutéry, věřte a začněte se tím bavit...

0 0
možnosti
RE

...stromů jsem zasadil hned několik, synů pár splodil. Jen ten dům....! Je to těžké! Ó, kdybychom tak žili v Africe.......! Jinými slovy: když místo honění se za hmotnými statky NĚCO prožijete, napište o tom!:-)

1 0
možnosti
Foto

Kláro, hlavně napište i smutné humornou formou, aby čtenář ucítil ten smutek, přesto v něm vyvoláte duševní úsměv. Hodně čtěte, poznáte mnoho stylů. Buď si některý vyberte anebo pište stylem vlastním. Určitě se bude nějakému už existujícímu podobat - a také, všechno už bylo jednou napsané, ale různým stylem. Čtěte to po sobě jako cizí člověk, nadhled je důležitý. Jsem tady jeden z nejstarších blogerů, proto jsem si troufl Vám tohle poradit. Hlavně Vás to musí bavit, musíte to dělat i pro svou zábavu. Přeji Vám ŠTĚSTÍ! To je let, co já mám za sebou ona legrační K.LÉTA...;-D

0 0
možnosti
Foto

Překvapení jsem Vám připravil na předchozím článku JEN ŽÁDNÁ PŘEKVAPENÍ - a také jsem tam utrousil KARMUR^;-D

0 0
možnosti
Foto

Pokud musíte přemýšlet nad tím, zda napíšete trhák, který bude mít smysl, tak raději (zatím) nic nepište. Začněte psát v momentě, kdy budete vědět, že ať si říká kdo chce co chce, Vy si TO prostě napsat chcete. Pokud máte na to, napsat dobrou knihu, pak z toho dobrá kniha vzejde. Pokud na to nemáte, ani sto let lavírování Vám cíl, totiž dobrou knihu, nepřiblíží...;-)R^

2 0
možnosti
MK

No hlavně aby ta kniha byla o něčem přínosném, grafomanů tu máme jinak dost.

0 0
možnosti

Není to snad jedno? Stejně se o té knížce nikdo nedoví, a i kdyby jí někdo čirou náhodou udělal reklamu, tak těch případných max tisíc čtenářů je stejně míň, než počet těch, co si přečtou většinu blogů;-D

1 0
možnosti
  • Počet článků 106
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1830x
Jsem máma malé holčičky. Občas mám co říct a hodně často chci něco říct. Nemám problém být otevřená. Je to má forma terapie...víc sem nevmáčknu, takže:

Ing. Klara Bartova, MBA

www.facebook.com/Mandarinky
www.zenazenam.cz
www.facebook.com/Rok.Patrika

www.facebook.com/kouc.klarabartova

 

Seznam rubrik